Manguito de silicona reductor por error

Buenas, veréis he comprado un manguito de silicona para el focus, y resulta que lo he pedido mal y me ha llegado uno reductor, pero casi seguro que puedo adaptarlo, el caso es ¿hay algún problema en poner un manguito reductor en donde va uno normal? mas concretamente es el del turbo… no se si venderlo o adaptarlo y probar. Lo mismo hasta os vale para algún japo…
Bueno espero respuesta porque la verdad que llevo ya una semana esperando a ponerlo y no se que hacer. Gracias!

Lo he montado y 0 problemas, asi que podeis cerrar el post. Gracias a todos!:eusa_clap:

Den 10. december 2013 Fifth Pacific Companies, Inc. (LGP) for samlet vederlag pÃ¥ 225 millioner dollars, med 140 millioner dollars af salgsprisen, der skal betales kontant ved aftalens indgÃ¥else og de resterende 85 millioner dollar, der skal finansieres i form af en tre Ã¥r sælger note. Selskabet oplyste, at ved lukning, vil det indgÃ¥ en Transition Services Agreement (TSA) med Lucky Brand Jeans, der forventes at spænde op til 24 mÃ¥neder, for at understøtte den overdragne virksomhed, mens den nye ejer skaber en standalone infrastruktur.Min præference, jeg elsker Asics, jeg elsker Brooks, jeg elsker Mizunos. Det er den øverste linje løbesko, som jeg bærer. Selvfølgelig har du Nikes, Adidas samt. Mulighed 2: MÃ¥l længden af ​​hÃ¥nden fra spidsen af ​​den midterste finger til bunden af ​​det store tommelfingeren hvor keeper tommelfinger opfylder hÃ¥ndleddet. Runde op til det næsthøjeste tomme. Derefter tilsættes 1 til mÃ¥ling at bestemme din handske størrelse.Jeg udføre nogle enkle strækøvelser og øvelser hver morgen, disse tage mig omkring tredive minutter alle op, men er værd at tidspunktet. Hvert stræk skal holdes i 90 sekunder, jeg bruger et nedtællingsur pÃ¥ min telefon til at holde styr pÃ¥ dette, da 90 sekunder er altid længere, end du tror det er. SÃ¥ gør noget lignende, men læne sig mere mod højre, omkring 2:00 position, og igen til venstre pÃ¥ omkring omkring 10:00.Ejerne af den thailandske bordel, som Rath blev solgt ikke slÃ¥ hende og ikke konstant vogte hende. SÃ¥ to mÃ¥neder senere, var hun i stand til at flygte og gøre hende vej tilbage til Cambodja. Efter sin tilbagevenden, [Original Fitflop Rock Chic Diamant Pieces Navy BlÃ¥ 312693 Rath mødte en socialrÃ¥dgiver, [url=http://www.kobeskodk.com/rabat-fitflop-walkstar-slide-leopard-udskrivnig-blÃ¥-9652-p-13.html]www.kobeskodk.com/rabat-fitflop-walkstar-slide-leopard-udskrivnig-blÃ¥-9652-p-13.html der satte hende i kontakt med en støtte gruppe, [Fitflop Walkstar 3 Lysgul Sko der hjælper piger, der er blevet handlet starte nye liv.LAPD er ‘Southland’ cameo er en anden politi skydning Los Angeles politi Chief Charlie Beck overtog hans plads bag talerstolen. Kameraer blinkede. Journalister stod klar. Af en eller anden grund sÃ¥ mange, der tror, ​​at offeret skal retsforfølges synes at have en opfattelse af, at ofrene for disse slags forbrydelser, www.fitflopsandalerudsalg.dk/fitflop-frou-indigo-sogaler-p-139.html hvor ofret skyder de kriminelle, mener, at offeret ventede pÃ¥ chancen for at dræbe en kriminel og selvom jeg ville have nogen problemet selv gør sÃ¥dan, hvis jeg havde tid nok til at tænke over det, jeg ville ikke, fordi det ikke ville være værd besværet med at gøre det. Hvis offeret skudt og sÃ¥ret offeret og det stoppet den kriminelle fra undslippe da offeret har gjort en samfundstjeneste ved at tage en kriminel væk fra gaderne. Hvorfor kramme kriminelle og giver dem rettigheder i en situation, som de har skabt sig selv, er det bare ikke mening. xboter 2014](http://www.fitflopsandalerudsalg.dk/fitflop-frou-indigo-sogaler-p-139.html)](http://www.fitflopsandalerudsalg.dk/fitflop-walkstar-3-lysgul-sko-p-24.html)

Joer… la unica respuesta que recibo y es esto… JAJAJAJA.

chacho,es que haces unas pregunticas queeeee.

Si? pues perdona tio, que se supone que tendría que hacer? dejarlo o cambiarlo? porque si es tan simple no se como no me contestaron 20 personas diciéndome que opción tomarían.
No se elherrerillo, no todos tenemos la suerte de “dedicarnos” a estar todo el día entre motores y coches japoneses, pero vamos que visto lo visto o me pongo el motor de un Skyline con 400 cv o aquí no pinto mucho.
En fin, aquí estoy para aprender y ya son bastantes cosillas que voy sabiendo, gracias por responder.

que bá,compañero,estas equivocado con nosotros…

aqui,para ser alguien,te tienen que conocer,normal,como en cualquier lado.

o esque tu con tus colegas,para darte a conocer no comentas nada?,pues hablas mas amenudo,comentas,todos saben de tu coche,tu conoces el de casi todos,lo normal…

pues,aqui…tambien,pero a lo bestia…

entonces,casi nadie te conoce,has posteado poco,y lo poco es…que que pasa si el manguito tiene una reduccion…pues ná,no le pasa na…

por eso,nadie te ha dicho nada,no te conocen y la pregunta es un tanto trascendental,pues que quieres?.

y aqui no hace falta un 400cv para que seas alguien,te podria decir mas de cuarenta que tienen un civic de ciento y ná,y son alguien.

me ha parecido una falta de respeto por tu parte,generalizar…cada persona es un mundo compañero.

Generalizar? Faltar al respeto?? A quien?
Lógicamente no voy a escribir cuando no tengo ni idea de motores… ni de coches japoneses, pues opino de lo que sé, doy mi opinión cuando veo alguna preparación que me gusta sobre todo estética y poco mas, tampoco quiero partir la pana y que me conozca todo el mundo, ni sabia que tenia que darme a conocer para que el que sepa me conteste a una pregunta, pero de nuevo te pido disculpas si te has sentido ofendido por mi absurda pregunta, la próxima vez ni perderé el tiempo ni lo haré perder, gracias colega!
Haya paz!